PENGUNJUNG SETIA

02 Januari 2013

16 AHLI TERIMA SUMBANGAN

Hamim (kiri) menyampaikan sumbangan kebajikan kepada ahli Staf Makmal Sains (MASMA) Daerah Muar/Ledang sempena Sukan Ragam dan Karnival Jom Sihat di padang Sekolah Menengah Kebangsaan Tengku Mahmud Iskandar di Sungai Mati.
[ FOTO HAI ROZZAMAN JALAL / BH ]

Ledang: Seramai 16 ahli Majlis Staf Makmal Sains (MASMA) Daerah Muar dan Ledang menerima sumbangan kebajikan bagi menghargai sumbangan mereka.

Pengerusinya, Ahmad Yusof, berkata sumbangan kebajikan itu diberikan kepada  ahlinya  sebagai menghargai mereka terhadap sumbangan dalam pelbagai program yang dianjurkan.

Katanya, antara penerima sumbangan kebajikan itu termasuk anak cemerlang dalam peperiksaan, cahaya mata baru, hadiah perkahwinan, rawatan di hospital, menunaikan Haji, hadiah persaraan dan sumbangan kematian anggota keluarga.

Prihatin kebajikan ahli

“Persatuan sentiasa prihatin kebajikan ahlinya dan sumbangan diberikan diharap menjadi pendorong semangat bagi ahli yang lain khususnya bagi meningkatkan lagi kecemerlangan anak dalam pelajaran.

“Kami juga sentiasa mengambil perhatian kebajikan ahli yang ditimpa kesusahan seperti dirawat di hospital dan kematian anggota keluarga,” katanya ketika ditemui selepas penyampaian sumbangan itu.

Serah sumbangan

Majlis penyampaian sumbangan itu sempena Sukan Ragam dan Karnival Jom Sihat disempurnakan Ahli Parlimen Ledang, Hamim Samuri.

Ahmad berkata, penganjuran sukan yang julung kalinya dianjurkan juga dapat mengeratkan hubungan silaturahim di kalangan ahli dan keluarga mereka.

Katanya, semangat kesukanan dan kerjasama dapat dijalinkan menerusi program itu dan berharap ia dapat dijadikan sebagai program tahunan.

SUMBER: BH JOHOR, 02 JANUARI 2013

Tiada ulasan: