PENGUNJUNG SETIA

18 Ogos 2008

UMNO PARIT BUNGA ADAKAN SOLAT HAJAT

UMNO Parit Bunga adakan solat hajat

MUAR: Lebih 20 ahli UMNO cawangan Parit Bunga di sini menunaikan solat hajat malam kelmarin bagi mendoakan kejayaan calon Barisan Nasional (BN), Datuk Arif Shah Omar Shah yang bertanding pada pilihan raya kecil Parlimen Permatang Pauh pada 26 Ogos ini.Solat hajat yang diadakan di surau Parit Bunga itu diketuai imam Asenar Hassan dan disertai ahli-ahli UMNO cawangan tersebut termasuk ketuanya, Kamarudin Jauhad, 42. Turut hadir ialah Ahli Parlimen Ledang, Ir. Hamim Samuri.

Kamarudin ketika ditemui berkata, solat hajat tersebut diadakan bagi mendoakan kejayaan calon BN itu yang akan menentang Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim serta calon Angkatan Keadilan Insan Malaysia (AKIM), Hanafi Mamat.

"Sebagai sebuah cawangan yang mempunyai seramai 260 ahli di selatan tanah air, kami mendoakan kejayaan calon BN pada pilihan raya kecil di Parlimen Permatang Pauh tidak lama lagi.

"Mungkin ada di kalangan ahli cawangan ini yang tidak dapat turut serta membantu pilihan raya itu namun semua ahli turut mendoakan dari jauh kemenangan BN untuk memimpin rakyat di kawasan itu dengan lebih baik," katanya.

Sumber: Utusan Malaysia, 18 Ogos 2008

Tiada ulasan: