PENGUNJUNG SETIA

17 Ogos 2010

BAZAR RAMADAN BERI HADIAH BERHARGA

BUKIT GAMBIR – Beberapa barangan akan diberikan kepada pengunjung Bazar Ramadan secara percuma yang dilakukan oleh pihak penganjur di pekarangan Kompleks Pasar Tani Kekal Fama di sini, menarik perhatian masyarakat setempat, kelmarin.

Menurut Ahli Jawatankuasa Kompleks Pasar Tani Kekal Fama Bukit Gambir, Ameer Abdul Aziz berkata, strategi yang dilakukan oleh pihaknya memberikan sentuhan yang berbeza dengan bazar Ramadan dalam usaha membina identiti tersendiri kepada Kompleks ini.

“Bazar Ramadan ini adalah satu-satunya bazar yang menawarkan hadiah percuma kepada pengunjung yang berkunjung di sini dengan syarat mereka sudi untuk ditemu bual dan sporting untuk menjawab sebarang pertanyaan yang diajukan oleh pihaknya.

“Pemilihan pengunjung di bazar ini dilakukan secara rawak dan hadiah yang pelbagai disediakan bagi mereka berani untuk diajukan soalan dan soalan yang akan diajukan hanyalah bukanlah soalan yang memerlukan sebarang pengetahuan yang tinggi, hanya menyatakan datang dari mana dan nama mereka sahaja,” katanya.

Selain itu, bazar Ramadan ini turut diserikan lagi dengan dua deejay kekal kompleks ini bagi memeriahkan lagi kehangatan promosi jualan bazar Ramadan Bukut Gambir dan peniaga bazar ini juga boleh mempromosikan barang mereka melalui pengiklanan deejay secara verbal.

“Usaha ini merupakan satu inisiatif pihak jawatankuasa kompleks bagi menaikkan nama kompleks supaya penduduk tempat dapat mengenali kompleks ini dengan lebih mendalam dan tahu akan program yang dianjurkan oleh kompleks,” katanya.

“Bazar Ramadan ini menyajikan pelbagai juadah berbuka yang lazat bagi pengunjung malah mereka turut berpeluang memenangi hadiah yang disediakan oleh pihak penaja iaitu Ameer Abdul Aziz seperti jam tangan, songkok, sabun herba dan sebagainya,” katanya.

Di samping itu, ianya dapat melariskan barangan dan jualan para peniaga yang berniaga di kompleks tersebut dengan jangka masa yang singkat dan sekiranya program ini mendapat sambutan yang menggalakkan maka ianya akan dijadikan sebagai satu landasan kepada peniaga mempromosikan jualan mereka.

SUMBER: SINAR HARIAN JOHOR, 17 OGOS 2010

Tiada ulasan: