PENGUNJUNG SETIA

12 Disember 2012

BAKAL PENGANTIN CARI WALI

Wartawan Sinar Harian
Bakal pengantin cari wali
Nurul Azura di samping ibunya, Aripah menunjukkan borang nikah dan sijil kursus perkahwinannya
 
LEDANG - Usaha menjejak bapa kandung diteruskan, apatah lagi dia bakal mendirikan rumah tangga dan memerlukan wali pada majlis pernikahan yang dijadualkan 20 Disember ini.

Nurul Azura Mohd Sham, 28, dari Kampung Sungai Senduk, Grisek dekat sini berkata, kedua ibu bapanya berpisah sejak 21 tahun lalu.

Bapanya, Mohd Sham Md Esa, 50 an, berasal dari Kuala Pilah, Negeri Sembilan tidak dapat dikesan kerana terputus hubungan selepas berpisah dengan ibunya Aripah Salleh, 58.

“Sejak bapa meninggalkan kami sekeluarga, tiada sebarang berita mengenainya diterima malah kami telah berusaha mengesan beliau termasuk di kampung asal di Kuala Pilah, namun tidak berhasil.

“Ahli keluarga di Kuala Pilah tidak tahu di mana bapa saya berada kerana sudah lama menghilangkan diri tanpa khabar berita,” katanya.

Azura anak sulung daripada dua beradik berkata, segala persiapan untuk majlis perkahwinannya itu telah siap termasuk mengedarkan kad jemputan.

Dia menaruh harapan dapat mengesan  bapanya secepat mungkin.

Orang ramai yang mengenali atau mempunyai maklumat mengenai bapanya boleh menghubunginya di talian  06-972 8651  dan  018-263 3442  atau bapa saudaranya, Amir Hamzah Hashim di talian  012-303 9252 .

SUMBER: SINAR HARIAN, 12 DISEMBER 2012

Tiada ulasan: