PENGUNJUNG SETIA

26 April 2012

PROTON PREVE MASUK PEKAN

LEDANG: Program Proton Preve Jelajah Ledang anjuran Kenari Bernas Sdn Bhd selaku wakil pengedar Proton di daerah ini satu inisiatif syarikat berkenaan memperkenalkan kereta terbaru itu kepada penduduk setempat.

Program bermula di premis syarikat itu di Bandar Tangkak menjadikan sekitar daerah Ledang sebagai lokasi penjelajahan dan konvoi berkenaan turut diiringi 20 penunggang motosikal berkuasa tinggi daripada Muar Bikers Club.

Pelepasan konvoi disempurnakan Ahli Parlimen Ledang, Hamim Samuri dan kumpulan itu singgah di Pekan Sagil, Bukit Gambir, Serom, Sungai Mati, Tanjung Agas dan Kesang.

Hamim berkata, program itu mencipta sejarah kerana ia julung kali diadakan.

"Penduduk Ledang dapat menyaksikan dengan lebih dekat Proton Prevé tanpa perlu ke pusat pameran apabila konvoi berkenaan singgah di pekan kecil

"Rakyat bangga dengan kejayaan Proton mengeluarkan kereta terbaru ini dan ia membuktikan negara semakin maju.

"Kami mesti kekalkan kerajaan sekarang dan jangan rosakkan perpaduan serta kejayaan yang sudah dikecapi demi keselesaan generasi akan datang," katanya.

Hadir sama Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Tangkak, Goh Tee Tee; Ketua Pergerakan Pemuda Umno Bahagian Ledang, Zaidi Abd Majid; Ketua MIC Bahagian Ledang, T Murugiah; dan Pengurus Kenari Bernas Sdn Bhd, Ee Boon Keng.

SUMBER: HARIAN METRO, 26 APRIL 2012

Tiada ulasan: