PENGUNJUNG SETIA

16 Mei 2011

GANGGUAN AIR DI LEDANG HARI INI

JOHOR BAHRU 15 Mei - Orang ramai diminta menyimpan air secukupnya kerana beberapa kawasan di Muar akan mengalami gangguan bekalan esok disebabkan kerja-kerja pemasangan flow meter di Loji Rawatan Air Gersik.

Ketua Komunikasi Korporat Syarikat Air Johor Holdings Sdn. Bhd. (SAJH), Jamaluddin Jamil berkata, antara kawasan yang terjejas akibat gangguan 16 jam bermula pukul 10 pagi itu adalah seluruh pekan Bukit Gambir, Kampung Sungai Gambir, Kampung Sungai Lebar, Parit Lian, Sungai Bilah, Sungai Baru, Rumah Murah Bukit Gambir, Taman Cempaka, Pekan Gersik, Pekan Kundang Ulu dan kawasan sekitar.

"Turut terjejas sepanjang jalan dari Pekan Bukit Gambir ke Kampung Parit Sawah Kundang Ulu, kawasan industri Gersik, Jalan Sengkang, Parit Babok, Parit Kassim, Pusat Serenti, Kampung Sri Melaka dan Kampung Hang Tuah Termil," katanya dalam kenyataan akhbar di sini.

Orang ramai yang memerlukan bantuan boleh menghubungi Pusat Info SAJH di talian 1-800-88-7474 atau menghantar e-mel ke customer.care@saj.com.my.

SUMBER: UTUSAN MALAYSIA, 16 MEI 2011

Tiada ulasan: