PENGUNJUNG SETIA

11 Januari 2009

PEMILIK JAM TANGAN DICARI

Mohd Fabli Sitam sedang menunjukkan jam tangan yang tertinggal di Surau Al-Khairiah, Serom 6, baru-baru ini.

LEDANG: Jawatankuasa Surau Al-Khairiah, Serom 6, di sini sedang berusaha mencari pemilik jam tangan yang tertinggal ketika singgah menunaikan solat di surau itu, baru-baru ini.

Imam surau itu, Mohd Fabli Sitam berkata, seorang jemaah surau itu menemui sebuah jam tangan jenama Seiko tertinggal di tempat mengambil wuduk pada malam 1 Muharam yang lalu.

"Seorang jemaah surau telah menemui jam tangan tersebut di tempat mengambil wuduk selepas selesai solat Maghrib dan bertanyakan kepada jemaah lain sama ada mereka tertinggal jam tangan tetapi jemaah yang lain tidak mempunyai jam jenama tersebut," katanya kepada iNFO LEDANG, di sini.

Mohd Fabli berkata, pada hari itu terdapat dua orang jemaah luar singgah di surau itu untuk solat Maghrib dan selepas selesai bersalaman, jemaah itu terus keluar.

Katanya, jam tersebut kemungkinan milik jemaah itu yang tertinggal ketika mengambil wuduk memandangkan jemaah surau itu tidak memiliki jam jenama tersebut.

"Pengurusan surau telah menampal notis pemberitahuan pada papan kenyataan surau memberitahu sesiapa yang ada kehilangan jam tangan agar menemui pihak pengurusan kerana jam tangan itu masih ada disimpan dengan baik," tambah beliau lagi.

Mohd Fabli merayu kepada pemilik jam tersebut supaya menghubunginya di talian 013-6504131 bagi mendapatkannya kerana sehingga ini masih belum ada yang menuntut jam tersebut.

2 ulasan:

en_me berkata...

mungkin pemilik jam tangan itu orang jauh dan sudah beli jam tangan yg baru.. wallahualam

Gee berkata...

Sesungguhnya kalau sudah tertulis rezeki itu miliknya, ia takkan ke mana...